top of page

Науково- методична скарбничка

Науково-методична скарбничка
Ми економимо
00 9 Ми економимо Ваш час.jpeg
01 21 Очікувані результати навчання.  І клас.jpeg
Очікувані результати навчання 1 клас
02 26,5 Очікувані результати навчання. 2 клас.jpeg
Очікувані результати навчання 2 клас
03 28,5 Очікувані результати навчання. 3 клас. Літературне читання.jpeg
Очікувані результати навчання 3 клас
04 28,5 Очікувані результати навчання. 4 клас. Літературне читання.jpeg
Очікувані результати навчання 4 клас
11 31 Види, форми, способи і якості читання в початкових класах.jpeg
Види, форми читання
21 31х27 Етапи роботи над художнім твором в 1-4 класах.jpeg
Етапи роботи з текстом
22 27 Особливості роботи над художнім текстом на заняттях етики.jpeg
Робота з такстом на етиці
23 16 Рекомендації Як успішно організувати на уроці роздуми вголос.jpeg
Роздуми волос про прочитане
Казка
31 29 Казка.jpeg
32 Зачин, основна частина, кінцівка.jpg
Зачин, основна частина
Про правду і кривду
33 23х34 Казка Про правду і кривду.jpeg
34 29 Потенціал казки для розвитку дітей.jpeg
Потенціал казки
Золоте серце
35 27х2 Золоте серце Зірка Мензатюк.jpeg
35 27х2 Золоте серце Зірка Мензатюк 2.jpeg
36 20х2 Виноградар і змія) Болгарська народна казка.jpeg
Виноград і змія
36 20х2 Виноградар і змія) Болгарська народна казка 2.jpeg
37 31х2 Оселедець і камбала Польська народна казка.jpeg
Оселедець і камбала
37 31х2 Оселедець і камбала Польська народна казка 2.jpeg
38 21х2 Як Наталка в Лисиці хитринку купила. Василь Сухомлинський-1.jpeg
Як Наталка
38 21х2 Як Наталка в Лисиці хитринку купила. Василь Сухомлинський-2.jpeg
41 12 Оповідання.jpeg
Оповідання
42 40 Особливості роботи над оповіданням на уроці читання і занятті етики.jpeg
Особливості роботи з оповіданням
Байка
51 18 Байка.jpeg
52 32 Особливості роботи над байкою.jpeg
Осбливості роботи над байкою
bottom of page